[Gelistirici] [Uludag-commits] r12558 - trunk/tasma/package-manager

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 15:48:46 EET

Merhaba,

27 Şub 2007 Sal 15:37 tarihinde, svn-uludag at uludag.org.tr şunları yazmıştı:
> Author: faik
> Date: Tue Feb 27 15:37:27 2007
> New Revision: 12558
>
> Added:
>    trunk/tasma/package-manager/update-pack-2007-2.xml
>    trunk/tasma/package-manager/updates-index.xml
> Log:
> * drafts

Paket Yöneticisi'nin güncellemeleri gösterirken kullanacağı xml dosyaları için
bir taslak hazırladım.

Taslağı hazırlarken Duyuru listesinden Ekin'in e-postalarına baktım.

Şimdilik aklımda "Güncellemeleri Göster" düğmesine basıldığında, depo'nun
pisi-index.xml.bz2 bulunan dizininde, updates-index.xml dosyası var ise,
Gökmen'in yardımıyla hazırlayacağımız css ile açılan html sayfa'da tüm
geçmiş güncellemeleri ve özetlerini göstermemiz gibi bir yöntem var. Ayrıntı
için güncellemenin (Update-Pack / Service-Pack) linkine tıklanacak ve orada
daha detaylı şekilde paketin güncellenme ayrıntısı yer alacak.

Mutlaka atladığım bir ayrıntı vardır. updates-index.xml ve
update-pack-2007-2.xml dosyalarını iki ayrı sayfa olarak içlerinde görmek
isteyeceğiniz bilgileri düşünüp, atladığım bir yer var ise söylerseniz
sevinirim.

Daha çok veriler üzerine durarak xml dosyalarını hazırladım, xml'in
içerisindeki tagler hakkında önerilere de açığımdır. İsmi şu olsun, bu
olmasın gibi...

Saygılar,
- Faik