[Gelistirici] [BETA] 2007.1

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 15:10:08 EET

Merhaba,

27 Şub 2007 Sal 14:21 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Bu durumda CD'den güncellemeyi nasıl yapacağız peki?

Pisi tarafında ve paket yöneticisi tarafında iş gerektirecektir. Nasıl olacağı
konusunda henüz benim de bir fikrim yok. Barış'ın bir önerisi var, fakat
henüz üzerinde çalışamadık. Bu hafta vakit ayırıp konuşabiliriz herhalde
ancak sürüme yetişmesi zor gibi.

- Faik