[Gelistirici] [BETA] 2007.1

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 09:29:15 EET

27 Şub 2007 Sal 03:35 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;

Selam,

> * Package-Manager CD'den yükseltme yapsın değişiklikleri _yok_

Ben kaçırdım herhalde bir şeyleri. Bu özelliğin ekleneceğini ne zaman
konuştuğumuzu hatırlamıyorum.

Bana roadmap açıklandıktan sonra bu da olsa iyi olur hadi ekleyelim
denildi gibi geldi. Beta'sı çıkan bir sürüme yeni bir özellik eklemeye
çalışıp, bunu sürüme yetiştirmeye çalışmak istemem.

Bu hafta paket yöneticisinde güncelleme bilgilerinin görünmesi işine
başlayacaktım. Bunu da nasıl yapacağımızı planlamaya başlayabiliriz
ama sürüm planı içinden bu özelliği çıkarmamızı rica ediyorum.

- Faik