[Gelistirici] Geliştirici listesi

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
24 Şub 2007 Cmt 00:55:26 EET

Merhaba

24 Şub 2007 Cts 00:34 tarihinde, Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Benim gibi eski wiki yazarları yine wikiye katkı yapmaya devam edebilecek
> mi?
Sadece eski/yeni diye bir ayrım yok, kullanıcı hesabı açan herkes katkıda
bulunabilir. Bir kısıtlama söz konusu değil.

> Benim giden sanırım 1 yazım bulundu diğerleri gitti.
:(

> Bu listeye wikiye  makale / yazı yazanlar mı giriyor?
Geliştirici listesini kastediyorsan oradakiler 'Pardus Geliştiricileri', hani
şu pardus.org.tr/gelistiriciler.html var ya uludag/trunk/common/accounts
dosyasından oluşturulan, bu sayfa da onun aynısı.

> www.pardus.org.tr de adı olmayan ama diğer pardus ile ilgili projelerde yer
> alanlarda wikiye katkı yapmaya devam edebilecek mi?
pardus ile ilgili projeler derken kişisel/gönüllü çalışmaları kastediyorsun
sanırım, ilk soruna verdiğim cevapla aynı yanıtım.

> Şu an wiki ne durumda? Resmi mi oldu yoksa gönüllü bir proje olarak mı
> devam ediyor?
Bir değişiklik yok, wiki gönüllü servisi olarak hizmet veriyor.

> Bu konularda beni aydınlatırsanız memnun olurum.
Aydınlatalım da özellikle wikiye yazmak konusunda çok kafan karışmış, niye
yazamayasın diyesim geldi ;)

İyi çalışmalar
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org