[Gelistirici] [Roadmap] 2007.1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Şub 2007 Cum 00:06:05 EET

22 Şub 2007 Per tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Label hikayesi icin saglam guncelleme testi gerekecek. Belki hazir
> oldugunda kullanicilara "guncelleyerek" test edin, deneyin diye ozel
> olarak duyurmak gerek.

Bu kadar büyütecek bir şey olduğunu düşünmüyorum yaw, fstab ve grub.conf'da
search/replace ve 2 tane komut işletmek (e2label, mkswap) kadar bir iş, tabi
ext3 için.

Bunun dışında kalan reiserfs/xfs arkadaşlar online label alamıyorlar fakat
zaten bu türlü kurulumlar YALI tarafından _resmi olarak_ desteklenmiyor onun
için bu bizim desteklemeliyiz penceremizin dışında.

Genede sağlam kazığa bağlayalım eşşeği derseniz (yani paketi beklemeyelim
baabında) bu işi yapan python kodunu postInstall'dan çıkartıp tek başına
çalışan hale getirip paket olmadan test edilmesini isteyebiliriz?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/