[Gelistirici] [Roadmap] 2007.1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Şub 2007 Per 22:27:51 EET

22 Şub 2007 Per tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Thu, 22 Feb 2007 21:51:10 +0200, "S.Çağlar Onur"
>
> <caglar at pardus.org.tr> :
>
> 2007.1'e su anda hazir olanlarin disinda nelerin yetismesinin
> planlandigini da yazarsan daha rahat yorum yapilable :)

Tabiki :)

* KDE-3.5.6 ve yandaşları
* O zamana kadarki güncellemeler
* playground/ altındaki Gürer & Furkan tarafından gelişen network işleri
* YALI grub yazamama sorununun çözümü
* Yeni kurulumlar için YALI ve disk-manager'da mount-by-label desteği
* kernel paketi güncellemesi sırasında disk bölümlerine label atama

Son iki madde daha güncel çekirdekler için gerekiyor. Bunun dışında tüm
hatalar tabiki çözülmeli ama kurulum sırasında bizi vuracaklara öncelik
vermek baabında bir bugzilla gezisine çıkıp hata avlamayı planlıyorum,

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/