[Gelistirici] actionsapi += cmaketools

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
22 Şub 2007 Per 21:45:21 EET

22 Şub 2007 Per 21:24 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 22 Şub 2007 Per tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:

> Eline sağlık

Eline sağlık

> Farm branch'ı kullanıyor, Faik merge edince farm'da kullanabilecek :)

Şu ana kadar hataları yamalayarak yeni sürüm çıkartıyordum. Bu bir özellik ve
pek ufak çaplı da değil. 2007.1 öncesi pisi-1.2 olarak yeni bir versiyon
çıkartmayı planlıyordum. Bu versiyon'un içine dahil etsek bir mahsuru olmaz
değil mi? Geç olmaz yani?

- Faik