[Gelistirici] devel v.s dbus

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Şub 2007 Per 09:22:53 EET

On Thursday 22 February 2007 09:17:22 S.Çağlar Onur wrote:
> 21 Şub 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> gcc-4.2.0 thread'inin bir kararla bitmesini bekliyorum, gerçekten 4.2'yi es
> geçeceklerse 4.1'e inmeye ya da 4.3'e çıkmaya karar vereceğimde :)

Buna gerek yok, aliasing fix içeri girmezse -fno-strict-aliasing'i default
yaparız senin dediğin gibi SPEC benchmarkları bizi fazla ilgilendirmiyor
nasılsa :-)

4.3 konusunda ise şöyle bir şey geçti Diego Novillo ile :

<cartman>  w.r.t gcc 4.2.0 release status, does it really make sense to ship
with gcc 4.3 snapshot for a distro? Lets say you are going to do a stable
release in ~10 months
<cartman>  i.e isn't gcc 4.3 unstable moving target ?
<dnovillo> cartman: 4.3 is in no shape to be used as system compiler.
<cartman>  dnovillo: thanks, that was what I am wondering

Yani 4.2'de kalmak en hayırlısı, gcc 4.0.0'ın KDE'yi doğru derlemediğini de
belirtmek isterim ;)

/ismail

--
FFmpeg doxy @ http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/ffmpeg-docs