[Gelistirici] devel v.s dbus

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Şub 2007 Çar 21:56:41 EET

Selamlar;

Toolchain güncellemesinde yeterince şeyi kıramadığımı düşünerek bugün yeni
seri dbus paketlerine geçişi yaptım :), devel'deki dbus güncellemelerinden
sonra DBUS'ın API değişikliği sebebi ile _benim sistemimde kurulu olup_
etkilenen paketler aşağıda (libdbus-1.so.2 -> libdbus-1.so.3), gene geçen
seferki dbus güncellemesi gibi recompile bu kırık paketlerin düzeltmesine
sebep oluyor.  Bu sırada dbus-qt3 isminde bir paket de belirdi, kendisi kde3
serisinin yeni dbus serisini kullanmasını sağlıyor.

Bu hamle hem KDE4 hazırlıkları için, hem qt4 serisinin adam gibi dbus
kullanabilmesi için hemde ciddi eski kalmış dbus paketimizin güncel bir
sürüme gelmesi için gerekliydi.

2007'ye merge etmeyi şu anda düşünmesem de (aslında kde-3.5.6 merge edilirken
[bir sonraki güncelleme serisinde] bu seriyi de araya katmayı düşünebiliriz)
durumdan haberiniz olsun istedim.

bluez-utils
ConsoleKit
cups