[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Şub 2007 Sal 23:33:50 EET

On 2/20/07, Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> wrote:
> 20 Şub 2007 Sal 15:24 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> $ device.py eth5
> ndiswrapper
>
> kernel modülü alıyoruz zaten direk :)

Tamam şimdi anladım :)

Modelden driver argümanını çıkartınca ilginç bir hataya rast geldim.
Modelden IEEE.802_1X sınıfından sadece driver argümanını çıkartıp bir
deneme yaptım? Bende bu şekilde:

2007-02-20 21:31:00 (Job-13754) Error: Python Exception
[comar.LinkClosed] in (Net.Link.setState,wireless-tools,426): recv
failed at 0 of 8

Hatası vermekte. Nedenini bulamadım. Bir comar bug'ına benziyor.

Bir fikri olan var mıydı?

--
Furkan Duman