[Gelistirici] kpowersave & desktop

Barış Metin baris at pardus.org.tr
20 Şub 2007 Sal 01:39:06 EET

Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Simgesi farkli olur, uzerine gelince masaustu makinasindaki adama sacma
> gelmeyecek bir sey yazarsa bir sakincasi olmayabilir o zaman.

Anladığım kadarı ile sorun bir kullanılabilirlik sorunu, öyle mi? Bu sorunları
işaret edip geliştiricisini bilgilendirsek, yama sağlayacak hevesli varsa bir
yama ile birlikte, çözüm için daha doğru bir adım atmış oluruz gibi
geliyor. "Hevesli" yoksa ve ana geliştirici iyileştirme isteğini kabul
etmezse biz (ben önümüzdeki hafta sonu ilgilenebilirim) bir yama sağlarız.

Kısaca benim görüşüm de ön tanımlı olarak başlatılsın fakat kullanılabilirlik
problemleri giderilmiş olarak.

--
Barış Metin