[Gelistirici] Contrib Durumu

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
19 Şub 2007 Pzt 01:49:30 EET

18 Şub 2007 Paz 13:27 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 18 Şub 2007 Paz tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
Contrib de devel gibi bir dağıtım deposu olacak diyoruz, bu durumda develde
istemediğimiz paketi contribe taşımak ne demek tam olarak?

> PEAR-* serisini merge etmeyi planlamıyorum, zaten en başta bileşen
> sorumlusu olarak Ahmet'in itirazları var, önce onun onayına ihtiyacım var
> :). Eğer gerekiyorsa mod_php'de ne açılacaksa geri açılabilir 2007 için.
Güzel bir çözüm bulmaya çalışacağım, şimdilik böyle kalsınlar :)
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org