[Gelistirici] Fwd: pt_BR Translations

Koray Löker loker at pardus.org.tr
17 Şub 2007 Cmt 22:36:30 EET

17 Şub 2007 Cts 13:21 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Aslında bu arkadaş vesilesiyle aklımı sürekli kurcalayan konuyu da
> gündeme getireyim. Bu genç daha SVN hesabını alamadan 6 ayrı kişiyle
> aynı konuda yazıştı. Yanlış bilmiyorsam Eren, Koray, Görkem, Ümran,
> İsmail, Ali ile haberleşti, ayrıca yakında Çağlar ile yazışacak/yazıştı.
> Ben yerinde olsam "daha sürece dahil bile olmadık, bu i18n işiyle kim
> gerçekten ilgileniyor?" derdim. Yüksek ihtimalle bu gencin de kafasında
> soru işareti oluşmuştur.

Çeviri yapmak isteyenler sana, svn hesabı isteyenler basvuru adresine
gidiyorlar...

Bu olayın karışması arkadaşın hali hazırda gönüllü katkıcılarla haşır neşir
olarak olaya girmesi ve onların da bu ayrımı çok da bilmemesi sanırım..

Benim olaya girmem, Ali'nin geliştirici başvuru belgesindekileri önermek
yerine geliştirici listesine sorması oldu, topluluk ilişkileriyle ilgilenmeye
uğraştığım için kendisini karşılamak istedim ve yolu yordamı söyleyip
hoşgeldin dedim...

Geri kalanı bana sadece tesadüf geliyor, bu arada ingilizce wiki'de hiç bir
Pardus: belgesi yok o bapta link vermek aklıma gelmedi bir şekilde...
neyse...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->