[Gelistirici] Basitlik (Re: NM Kablosuz ağ tarayıcı )

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Şub 2007 Cmt 01:35:16 EET

17 Şub 2007 Cts tarihinde, Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Ben başka başlık da bunu yazmıştım. Yeni bir başlık olarak açıp
> tartışılmasına gerek yoktu.
>
> İsteyen istediğini takibi kullanır. Buna bir lafım yok. Şu an yaptığımız
> tartışmada pek gerekli değil.
>
> Kullanımı daha basit bir dağıtım lafından konu buralara geldi.

Konu kendi gelmedi, sen getirdin ki hayatımda ilk defa bir şeye bu çok basit
olmuş, linux'un derinliklerinde hissetmiyorum kendimi (neresiyse ora) diyen
birilerini duydum, saçma sapan bilimum sorunlarla uğraşmak isteyen istediği
alt yapısı yandan yemiş dağıtımı/sistemi/bilgisayarı kullanmaya devam
edebilir, sorunumuz/derdimiz bu uzman kabul ettiğin insanlar değil (ki ne
zerre kadar uzmanlıklarının, ne de fındık kadar beyinlerinin olmadığı açık)
tam tersine halen Pardus kullanımını zor bulan kitle.

> Fazla ders zihnimi bulandırdı. Şu saat den sonra yazacaklarımı ben de
> anlayamayacağım için daha fazla uzatmıyorum.

Bana da öyle geldi, en iyisi derse biraz ara ver.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/