[Gelistirici] paketcisi oldugum contrib depo yazilimlarin dokumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Şub 2007 Cum 21:32:49 EET

16 Şub 2007 Cum tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Easytag'i surekli kullaniyorum, oldukca basarili. Acikcasi kid3
> kullanmadim, ne kadar yetenekli/kullanisli oldugunu bilmiyorum.
> Paketcisi belki bilgi verebilir.

Ben geçen haftalarda kullandım, 10 dakika kadar arayüzünü anlamaya çalıştıktan
sonra sorunsuzca işlerimi yapabildim, easyTag gerçekten easy mi (bu ara gtk
değil mi bu ?), kid3 çok karışık bir arayüze sahipte?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/