[Gelistirici] paketcisi oldugum contrib depo yazilimlarin dokumu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
16 Şub 2007 Cum 21:00:51 EET

> - glew : C/C++ ile yazilmis bir opengl kitapligi. Jahshaka bagimligi.
> - jahshaka : Multimedya seysi, hayatimda kullanmadim, Loker istiyor
> diye paketlemistim, listede geyigi gecmisti daha once. Glew ve
> openlibraries'i beraberinde getiriyor.
> - openlibraries : Jahshaka bagimliligi, multimedya kitapligi. Baska
> kullanan yazilim gormedim.

 Sen de Löker de bu program oldu düzgün güzel diyorsanız bence depoya
alabiliriz.

> - shntool : Komut satirindan muzik dosyalarini islemek icin cok amacli
> bir arac. Formatlar arasi donusum, parca bolmek/birlestirmek gibi bir
> suru ozelligi var. Ek formatlar icin bir suru program kullanabiliyor,
> cogu depolarda yok. Gentoo sadece shorten/flac bagimliligini koymus.
> Bizde ek olarak ape de var. Depodaki KDE programi TransKode da benzer
> durumda zaten (eksik runtime bagimliligi, eksik islev). Gentoo'yu ve
> TransKode'u da goz onune alarak bence bu hali yeterli.
>
> - shorten : Komut satirindan shn cevirgeci. shntool da kullaniyor.
> i18n destegi yok.

 shorten üreten bir aracımız yok diye hatırlıyorum (yanlışsa
düzeltiniz :), öyle ise bence depoya girebilir bunlar.

 Easytag ve tellico yu pek bilmiyorum, o işlevi veren bir şey var mı
vs. hatırlamıyorum ama easytag mass tagging için iyiydi zamanında
kullanmıştım bayağı. Kid3 vs. o kadar yetenekli değilse bence depoya
alınabilir.