[Gelistirici] paketcisi oldugum contrib depo yazilimlarin dokumu

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Şub 2007 Per 23:43:46 EET

On Thursday 15 February 2007 23:35:32 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
>  Contrib rapor isteklerini goz onune alarak, acilisi ben yapayim
> dedim :)
>
>  "Ek bagimliligi yok" dediklerim, hali hazirda 2007 deposunda var olan
> yazilimlara bagimli olanlar. Ek bagimliliklar diye belirttiklerim de
> 2007 deposunda olmayanlar.
>
> - easytag : Ses dosyalarinin etiketlerini (id3) duzenleme yazilimi.
> Ek bagimliligi yok. Turkce cevirisi yok.
>
> - gftp : FTP istemcisi. Turkce'si var. Ek bagimliligi yok.
>
> - glew : C/C++ ile yazilmis bir opengl kitapligi. Jahshaka bagimligi.

> [...]

Ben de genel olarak şunları söyleyeyim, daha fazla ayrıntı istediğiniz
konuları yazarsanız pazar günü hazırlayabilirim.

Contrib'de değişenler;

* Paketçisi olmayan paketler atıldı
* Sorunu olan, yüzüne bakılmayan, sevilmeyen gnome paketleri atıldı. Yerine
maintain edilebilinecek, düzgünce bakılacak paketler geldi
* Pspec.xml dosyaları daha düzgün hale getirildi (bazı hatalar olabilir)
* Düzgün çalışmadığını düşündüğümüz paketler atıldı. Daha stabil hale geldi

Eksikler;

* XML-Simple eski versiyonunun sunucularda olmamasından dolayu güncellendi,
ancak 2007'de olmayan XML-SAX 0.15'i depend ediyor. XML-Simple kullanılamıyor
* Contrib altında bağımlılık yüzünden tekrar eden 3-5 paketlerin durumu
konusulmalı. İlerde tekrar edebilecek paketler de olabilir.