[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
14 Şub 2007 Çar 20:55:02 EET

Haddim olmayarak sadece bir şey belirtmek istiyorum. Uzun süredir sadece
Linux dağıtımı kullandığımı bir çok arkadaşım bilir. Aramızda geçen
sohbetlerde sen hangi dağıtımı tercih ediyorsun dediklerinde Pardus diyorum
ve biraz argo tabirle aşağılama (küçük görme) durumları yaşanıyor.

Hayatımın bir kısmı Açık Kaynak platformlarında kullandığım dağıtıma sahip
çıkmakla geçiyor. Ben bundan şikayetçi değilim ama Debian , Slackware v.b.
dağıtımları kullanan arkadaşları da Pardus'a çekecek ve en azından Pardus'u
bunlar karşısında boynu büyük bırakmayacak uygulamalar olmalı.

Bir ara IRC'de Görkem ile bu konuyu konuşmuştuk. Tamam basitlik güzel ama
nereye kadar basitlik.

En azından bu tip uygulamalarda seçenek olmalı. Uzman kullanıcı ve standart
kullanıcı diye.

Yoksa ben kablosuz ağ kıracaksam air crack tarzı yazılımlar ile bu işimi
halledebilirim. PCLinuxoS dağıtımında bu air crack tarzı yazılımlar ön
tanımlı olarak geliyor. Ayrıca depoda bolca bu tip yazılım var.

Her uygulama son kullanıcı içinde uygun olsun ama birde biraz daha bilen
kullanıcılara yönelik uygulamalar olsun.

En azından Pardus da kendinizi Linux üzerine geliştiremezsiniz diyenlerin
azı kapansın :)

Teşekkürler.