[Gelistirici] [merge] postgresql-pl

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Şub 2007 Çar 18:05:31 EET

14 Şub 2007 Çar tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:
> Stable update to 8.1.8

Bu paket özelinde konuşayım ama lütfen herkes üzerine düşen payı alınsın;

Bir paketi merge edin diye istek gönderdiğinizde, bu şu demek oluyor;

"BEN BU PAKETİ ALDIM, DERLEDİM/PAKET YAPTIM/TEMİZ 2007 SİSTEMİME KURDUM HATTA
BUNLA YETİNMEDİM VMWARE/XEN/VİRTUALBOX/QEMU GİBİ BİR YERDE TUTTUĞUM TEST
SİSTEMİMDE DE DENEDİM. VE İNANMAZSINIZ TÜM BUNLARDAN SONRA BİR SORUNLA
KARŞILAŞMADIM. VE BU GÜNCELLEME ŞU ŞU ŞU SORUNLARI ÇÖZDÜĞÜ İÇİN KARARLI
DEPOYA ALALIM"

şimdi paketin actions.py'si içinde WorkDir'ın değiştirilmemiş olduğunu görünce
ve yüzden paket oluşturulamayınca 3 şey geliyor aklıma;

1. actions.py'yi exclude ederek commit yapıyorsunuz,
2. PiSi kullanmıyorsun bir şekilde paketi elinle derliyor ve deniyorsunuz,
2. Paketi denemediniz bile.

3'ünün sonucu da çok kötü inanın ve lütfen biraz özen gösterin, özellikle
merge isteklerinizde "ne yaptığınızın/ne istediğinizin farkında" olun!

Aksi halde geçen hafta yaşadığımız gibi aa samba kırılmış, gzip bozulmuş gibi
saçma sapan hatalarla KARARLI DAĞITIMIN kullanıcısını yüzyüze bırakıyoruz.

Paketin farm'da bir şekilde derlenmemesi ayrı şey paketi _hiç derlememiş_
olmak ayrı şey...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/