[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
14 Şub 2007 Çar 10:42:22 EET

13 Şub 2007 Sal 17:31 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Bunun yerine daha önce bağlandığı AP'lerin bir listesini (MAC ID'si
> ile birlikte) biryerde tutup, karşılaştırma imkanı verebiliriz.

Güzel fikir, bir bakalım buna.

> Yamaları ve simge paketini ekte beğeninize sunuyorum.

Uyguladım. Betik yaması playground altındaki wireless-tools paketine gitti,
yakında merge olacak zaten. Bir de bazı değişiklikler yaptım abi'de.

signal: yerine signal= kullandım, diğer fonklar da böyle yapmışız, tutarlı
olsun. Bir de fieldlar tab ile ayrılıyor virgül yerine, ssid içinde virgül
boşluk vb geçebilir çünkü.

Regexp yerine de eski stil parse bıraktım, regexp kod bakımı ve hata yakalama
açısından dertli oluyor.

Biraz deneyelim, iyileştirmeler yaparız gui de.

Tekrar eline sağlık.