[Gelistirici] NM Kablosuz ağ tarayıcı

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 13:58:43 EET

13 Şub 2007 Sal 13:29 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:

> Hedef kitle için düşünmüştüm, hani "bilişim okuryazarı ..."

Bilişim okuryazarı, bağlantısını sağlayan aletin ayırt edici bir numarası
olduğunu kavrayamıyor mu?

Zaten bir çok yer mac based access control uyguluyor, insanlar bir yere
gidince kendi wireless aygıtlarının mac adresini vermeyi vb görmüş bilmiş
durumdalar.

> Sonuçta ben her iki haliyle de yolumu bulurum, olmadı konsole'dan yaparım.

Duygu sömürüsüne metelik vermem :p

> Tasarım tutarlılığı açısından söylemiştim; whatever...

Tasarım tutarlı zaten. Mesela IP adresini elle girmek için bir yere tıklayıp
ayrı bir gelişmiş kullanıcı penceresi açmak vb gerekmiyor. Tüm bilgiler bir
bakışta görünecek şekilde karşıda.