[Gelistirici] [paketler-commits] r19258 - in devel: . applications/emulators/virtualbox

Barış Metin baris at pardus.org.tr
13 Şub 2007 Sal 11:51:55 EET

"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr>:
> Örneğin hal paketi için, 0.5.8.1 çıktıktan sonra 0.5.8.2'ye giden
> snapshotlar eskisürüm_TARİH formatında olmalı, PiSi'de böyle olması
> gerektiğini söylüyor;

Tamam bunda sıkıntı yok eskisürüm_TARİH sonrasında yenisürüm formatına geçmek
bir sakınca yaratmıyor. Ben commit'i yanlış gördüğüm için hata olduğunu
düşünmüşüm.

Mahal verdiğim kafa karışıklığını gidermek için hatırladığım kadarı ile
version.py'de bunu nasıl yazdığımızı anlatayım :).
(bu örnek üzerinde yazmaya çalışayım):

- Her elemanı atomlarına böl: [1,3,4] ve [1,3,4,20070208]
- atomları teker teker karşılaştır. Baştan üç tanesi aynı ikincisinin son
elemanı özel bir eleman (alpha/beta vs. gibi) olmadığı için ikinci kazanır.

> In [11]: Version("1.3.4") < Version("1.3.4_20070208")
> Out[11]: True
>
> alıyorum ve herşey olması gerektiği gibi, yamuluyor muyum/sisteminde bir
> sorun mu var?

Benim örnek yamulmuş. Nasıl o çıktıyı aldım bilmiyorum gerçekten, olmaması
gerekiyor bir copy/paste hatası diye umut ederek koda bakmaya gidiyorum :).

Her şey yolunda :).

--
Barış Metin