[Gelistirici] Fwd: pt_BR Translations

Ali Işıngör isingor at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 22:28:43 EET

Sevgili Geliştirici kardeşlerim;

Brezilya'dan Pedro Leite, intergalaktik dağıtımımız Pardus'un tüm
araçlarınıBrezilya Portekizcesi'ne
çevirdi. Portekizce evrensel kümesinde yaklaşık 230 milyon kadar insan var
(Kaynak: Wikipedia) ve bunun 181 milyonu Güney Amerika kıtasında ve Brezilya
aksanı denilen lehçesini konuşuyor (Güney Amerika kıtasının toplam nüfusunun
yüzde 51'inden fazlası!)...

Portekizce ve Brezilya Portekizcesi hakkındaki ansiklopedik bilgiler bir
yana, İngilizce'den sonra Pardus'un destekleyeceği en büyük en büyük dil
ailesine kavuşuyoruz. Bu güzel desteği için Pedro'ya teşekkür ediyorum.

u18a sayfamızda  yer alan tüm po dosyalarının Portekizce çevirilerini ekte
bulabilirsiniz.

(...)

Pedro Leite, Portekizce Pardus-Wiki çalışmalarına da yakında başlıyor. Eğer
onu aramıza bir geliştirici olarak kabul edersek, bundan son derece gurur
duyacağını, çevirilerden sonra diğer geliştirme süreçlerinde de yardımcı
olmak istediğini bana aktardı.

Pedro C++, Java, Python gibi dilleri biliyor. (Aklımda kaldığı kadarıyla
söyledim, muhtemelen bir şeyler daha söylemişti ama unuttum :P)

Arkadaşın geliştirici statüsünde aramıza katılımını öneriyorum.

Ne dersiniz, intergalaktik dağıtımımız samba yapmaya başlasın mı?

Ali