[Gelistirici] [merge] XML-SAX

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 15:58:58 EET

Contrib içindeki XML-Simple paketi versiyon güncellemiş. Nedendir bilmiyorum
sitelerinde eski versiyon arşivlerini siliyorlar ve güncellemek zorunda
kaldım. Ancak derlenirken XML-SAX paketinin 0.13 ve 0.14 versiyonunda var
olan bir bug'dan dolayı güncellemem gerektiğini belirtti ve derlenmedi.
XML-Simple, XML-SAX'a bağımlı olduğu ve contrib altındaki gnome paketlerinin
(abiword, gnome-icon-theme vs.) XML-Simple'a bağımlı olmasından dolayı merge
edilmesini rica ediyorum.