[Gelistirici] Pear paketleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Şub 2007 Pzt 13:56:40 EET

12 Şub 2007 Pts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Böyle gidersek gems ile tum ruby paketleri de kuruluyor ama paket
> sistemimiz var bizim Slackware gibi değiliz di mi ama :-)

gems nasıl çalışıyor bilmiyorum ama PEAR ve gems'i de perl gibi actionsAPI ile
modellesek fena olmayabilir, biri hata girip ban assign edebilir mi bunu bir
ara nasıl çalışıyorlar bakıp modülü ekleyeyim...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/