[Gelistirici] Pear paketleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Şub 2007 Pzt 09:31:05 EET

12 Şub 2007 Pts tarihinde, Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Depodaki pear paketlerini dağıtımdan kaldırmayı ve bu görevi pear
> istemcisine bırakmayı düşünüyorum. Hem böylece onlara ayrılacak iş gücü
> diğer paketlere kaydırılabilir. Fikirler, öneriler?

Şimdi bu sorunun 2 cevabı var.

1. Evet kaldıralım çok güzel pear cli'si ile işlerini yapsınlar zaten bende
sevmiyorum php

2. PEAR'ı kaldırıyorsak neden CPAN'ı tutuyoruz, perl modüllerini de
paketlemeye gerek yok, cpan cli'si ile onlarda kuruluyor.

Hal böyleyken PEAR paketlerini çok mantıklı bir sebep olmadıkça /hayır pear
kullanmak isteyenler evde aç yorgan kemiriyorlar güçlü bir neden değil/
2007'ye merge etmeyi düşünmüyorum, devel'de kalsınlar zamanı gelince
düşünürüz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/