[Gelistirici] Pear paketleri

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
12 Şub 2007 Pzt 01:57:54 EET

Merhaba

Depoda 100 adet PEAR-* paketimiz var, bunların actions.py ve pspec.xml'leri
neredeyse aynı, actions.py'de sadece dosyalar kopyalanıyor ve bu paketlerin
hiç yaması yok.

Pear kendi dağıtım sistemini bünyesinde barındırıyor, yani 'pear install xx'
komutu işimizi görüyor olmalı. Pear kullanacak kullanıcının da konsol
kullanmayanı pek görülmemiştir.

ahmet at acer ~ $ du -hs *
328K    pisi-index.xml.bz2_withoutPear
340K    pisi-index.xml.bz2_withPear

Görüldüğü üzere sıkıştırılmış hali ile umursanmayacak derecede olsa da indeksi
indiren istemci sayısıyla çarpıldığında önemi büyüyen 12K'lık bir yer
kazancımız var :)

Depodaki pear paketlerini dağıtımdan kaldırmayı ve bu görevi pear istemcisine
bırakmayı düşünüyorum. Hem böylece onlara ayrılacak iş gücü diğer paketlere
kaydırılabilir. Fikirler, öneriler?

İyi çalışmalar
--
Ahmet AYGÜN - ahmet~pardusman.org