[Gelistirici] Son samba, mod_php güncellemesi ve linux-headers?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Şub 2007 Cmt 23:29:04 EET

10 Şub 2007 Cts tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> linux-headers, kernel-headers ile çakışıyor. Bir önceki güncellemede
> kaldırdı ancak son güncellemede bağımlılık yüzünden tekrar kurdu. 2007 ve
> devel reposunda linux-headers'i depend eden bir paket görmedim. Normal bir
> durum gibi gözükmüyor?

Offfff, depo sync etme politikamızın değişiklikleri sebebi ile index'e girmiş,
eskiden buildfarm eski paketleri tutmuyordu, delta için eski paketleri de
tutmaya başladı, birazdan elimle silip yeni index'i upload edeceğim fakat,
delta için eski paketlerin de farmda olması zorunluluğu bu işi otomatik
yapmamı imkansız kılıyor, Faik hızlaca bu conflict eden paketlerin
distrubition.xml içine yazılmasını ve index'e girmemelerini sağlamamız
gerekiyor sanırım...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/