[Gelistirici] [merge] gimp

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Şub 2007 Cum 00:38:26 EET

09 Şub 2007 Cum 00:29 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> getiriyor/çözüyor ama bunlardan hangileri _bizi gerçekten_ ilgilendiriyor
> :)
Bu akşam bana gönderdiğin mesajlardaki gülücük sayısının toplamından
bir "terapi gülüşü" mesajı almaya başladım du bakalım :)

Normalde öyle yaparım, yapacağım, da paketi yeni aldım, iki sürüm birden
atladım, çok iyi de toparlayamayınca idareten changelog gönderdim... yoksa
ilkesel olarak evet, tabii ki sevgili sürüm yöneticim, anlaşılmıştır...

> popt bizim ilk paketimizdi, paket'in upstream'i redhat olduğu için öyle
> isimlendirdik eray ile ilgisi yok :)
Yine de paketi yapan Eray'dı ve bir şekilde paketi almayı da kendim akıl
etmedim, biri önerdi, içimden güçlü bir ses de bunun sen olduğunu söylüyor
ama öyle bir sembolik anlamı vardıysa, bozmasaydım..?

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->