[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
8 Şub 2007 Per 14:51:54 EET

Slm arkadaşlar;
amcamın vefati dolayısıyla kısa bir süreliğine maillerime göz atamadım
daha yeni göz atma fırsatı buldum.
Bu konuda bende koraya katılıyorum, kdenlive son kullanıcıya daha çok
hitap eden ve kullanımı daha basit bir yazılım, jashaka ya gelince daha
profesyonel ve ileri düzey bir video editing yazılımıdır. Eğer jashaka
üzerinde durursak ki kimse öyle düşünmüyor şimdiden jashaka'nın
kullanımı ile ilgili en az 100 lerce hata mesajı girildiğini hayal
ediyorum ki bu büyük bir olasılık olacaktır.
O sebepten dolayıdır ki kdenlive son kullanıcı için biçilmiş kaftandır.