[Gelistirici] [DELTA] Sonuçlar

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Şub 2007 Per 02:35:24 EET

08 Şub 2007 Per 02:28 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> Ekteki dosya Pardus-2007 paketleri ile şu an itibariyle buildfarm'da olan
> tüm güncellemelerin delta paketlerinin çıkartılmış listesidir.
>

> Saygılar

Çağlar, tembellik yapıp kendim çıkarmak yerine sana soracağım, Pardus 2007
CD'si için toplam boyut ne kadar ve delta'sız yaptığımızda ne olurdu? Bir de
eğer çok zor olmayacaksa son iki depo güncellemesi arasındaki terfi için
delta boyutu ne oluyor, tabii vanilla kurulum için, tüm depo değil...

Faik'e koca koca tebrikler, ve tabii emeği geçen herkese...

Way to go Pardus!

ET