[Gelistirici] [merge] mlt, mlt++, kdenlive

Koray Löker loker at pardus.org.tr
7 Şub 2007 Çar 23:07:35 EET

07 Şub 2007 Çar 23:00 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Jahshaka'yi 2007 deposuna almayacaksak, contrib'den silmesek daha
> iyidi. En azindan kullanicilar oradan em-erek falan kurabiliyorlar.
> Devel deposu onlarin alani degil.
Devel deposu yakında derlenecek nasıl olsa diye düşündüm. iki depoda birden
bulunması çok anlamlı gelmediği için de taşıdım, ama mlt ve mlt++'yi iki
depoda birden tutarak bunu halledebiliriz sanırım...

bu arada 2007 deposuna alınsın tabii, sadece alınmasa çok fazla kişi
etkilenmez diye düşündüğümü söylemeye çalıştım, alınırsa ne güzel olur...

> Bu arada tasirken bagimliliklarindan openlibraries eksik kalmis.
karar verelim de ona göre taşıyayım o zaman... karıştırdım iyice :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->