[Gelistirici] [Contrib-commits] r2053 - applications/multimedia/xmms

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 10:57:05 EET

On Wednesday 07 February 2007 10:53:57 Ahmet AYGÜN wrote:
> Merhaba
>
> 07 Şub 2007 Çar 08:02 tarihinde, contrib-commits at uludag.org.tr şunları
>
> yazmıştı:
>
> Bu contrib temizliğinde silinen paketlerin listesini bir yerde tutsak da
> sonradan bakıp aynı paketi yapmak yerine svn'den alsak, Eren?
>
> Sevgiler

Silinen paketlerin bir listesini çıkarabilirim, aynı paketi yapmayı anlamadım.
Bir çok paket maintainer'i olmadığı için silindi, geri kalanı da gtk1
bağımlılığı idi. Şahsen maintainer'i olmayan paketi üzerimize almak ve
pspec'lerindeki boslukları, actions.py biçimlerini düzeltmek yerine, temiz
olarak baştan yapmak daha mantıklı geliyor bana.