[Gelistirici] uludag deposu, temizlik...

Barış Metin baris at pardus.org.tr
6 Şub 2007 Sal 13:54:55 EET

Merhaba,

Uludağ deposundaki (trunk) altında artık geliştirilmeyecek bazı modüller
bulunuyor. Bunları tags altında uygun yerlere taşıyacağım. Sizlerin de
önerilerini alayım.

1kb: Gökmen ile son konuştuğumda bunun baştan yazılacağını ve
geliştirilmediğini söylemişti. tags/BLACKHOLE altına atıyorum.

kwin_tulliana: İsmail'in söylediğine göre bunu ben yazmaya başlamışım :).
tags/BLACKHOLE altına atıyorum.

pgx: 1kb ile aynı.

zemberek-server: Mehmet zemberek'in yeni deposu zemberek-server'ı
code.google'a taşıdı. Aynı kodu iki yerde geliştirmemek için bunu
zemberek-server'ı svn'den silebiliriz. Yine de bunun için Mehmet'den son bir
onay alayım :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin