[Gelistirici] ozgurlukicin.com

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Şub 2007 Pzt 19:43:11 EET

05 Şub 2007 Pts tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> bir maliyet kapısını araladığını gördük. Öncelikle biz bu sitelere "bir
> sunucu ve web alanı sağlayabilir miyiz?"i sorguladık ve Çağlar'dan boşalan
> bir sunucumuzu bu işe ayırabileceğimizi öğrendik. Dileyen sitelere kendi
> alan adları ile, dileyenlere ise siteismi.ozgurlukicin.com gibi bir
> subdomain altında proje üretmeleri için sunucu sağlayabileceğiz.

Bir yanlış anlaşma olmuş sanırım, sunuculardan birini illa gerekiyorsa
boşaltıp servislerini taşıyabilirim ama tercih etmiyorum onun yerine kontrolü
bende olmayan bir makina daha göndermek daha mantıklı demiştim ulakbim'e :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/