[Gelistirici] ozgurlukicin.com

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
4 Şub 2007 Paz 21:24:06 EET

Merhaba

Bu alan adı eğer topluluk siteleri ve yarı resmi servisleri tutuyorsa,
sadece Türkçe projelere mi hizmet verecek? Diğer dillerden
geliştiricilerin konuya hakim olması, sürecin içine girmesi mümkün
olabilecek mi? Pardus'ta  İngilizce destek kısmı biraz geriden geliyor,
örneğin Sanat ve Pardon henüz İngilizce'ye çevrilmedi, Wiki'deki
İngilizce sayfaların akıbeti belirsiz vb. Türkiye'deki geliştirici
sayısının adedi belliyken (sen-ben-bizim oğlan, bir de Dursun usta), bu
tür servisleri en azından İngilizce de sunabilecek bir altyapı ile
hazırlanmasını öneriyorum.

Yukarıdaki Sanat ve Pardon'u sadece örnek olarak verdim, zaten bunların
çevrilmesi için bir çalışma yoktu, dolayısıyla cümlem "neden bunlar
İngilizce değil?" şeklinde algılanmasın.

İyi çalışmalar
Görkem