[Gelistirici] Türkçe listesi ve Gantt project

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
3 Şub 2007 Cmt 20:40:48 EET

Merhaba

Geçenlerde Ayan'ın Türkçe e-postasına e-posta gönderdiğini gördüm. Diğer
geliştiriciler de benzer şekilde, sorumlu oldukları paketlerle ilgili

- linux-yerelleştirme at liste.linux.org.tr
- turkce at liste.pardus.org.tr
- kde-yerellestirme at kde.org.tr

listelerine (varsa) çeviri taleplerini iletebilirler.

* * *

Bu arada Gantt project'i bir süredir kullanıyorum. Özellikle Gantt
Project Windows'tan geçiş yapanlar için *çok* başarılı bir uygulama.
Pert grafiği de çizebiliyor, ayrıca Türkçe. Sonracığıma, MS Project ve
PDF aktarma özellikleri de mevcut. Ne zaman depoya alınır? :-D

İyi çalışmalar
Görkem