[Gelistirici] toplantı planı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 16:17:41 EET

> Uğur ÇETİN
> Murat ŞENEL
> Ertuğrul ERATA
> Eren TURKAY'ı ben alacağım ve şahsi araç ile geleceğim yani bir nevi
> uzaktan gelen arkadaşları toplama görevi olacak desek doğru olacak
> devlet hastanesinin orada bizi beklemenize gerek yok derim.

Gebze'den gelecek olan diğer kişileri de alacaklar, yani hali hazırda zaten
hastanenin önünde bekliyor olacaklar. Gebze'den gelecek olanların hastanenin
önünde toplanması daha mantıklı. İstersen sen de hastanenin oraya gel
servise sığmazsak bir kısmımız seninle gideriz. Böylece organize olma
sıkıntısı ortadan kalkmış olur.