[Gelistirici] svn performansı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Şub 2007 Cmt 06:09:40 EET

Selamlar;

Daha önce sisteme yük getirdiği için kapattığım mod_deflate'i
svn.pardus.org.tr/* için tekrar açtım, istemci tarafında kullanmak için
~/.subversion/servers içinde "[global]" bölümünde "http-compression = no"
olan kısmı "http-compression = yes" olarak değiştirmeniz yeterli, ben ne bir
performans artışı ne de düşüşü yaşadığımı düşünüyorum, biraz denedikten sonra
geribildirim yaparsanız (sunucuyu yormaya yarayan bir iş mi yoksa hayatınızda
birşey değişmedi mi) ona göre sunucuda ayar değiştireceğim.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/