[Gelistirici] r16478 - trunk/baselayout/etc/skel

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
31 Ara 2007 Pzt 14:52:37 EET

31 Ara 2007 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Yeni hal multimedia keylerini eğer evdev map etmiyorsa ediyor, yanında
> laptop specific quirkler taşıyor, şu an tüm klavye setim sorunsuzca bu
> şekilde çalışıyor.
>
> Sendeki sorun nedir onu anlamadım ben?

evdev sürücüsünde model olarak evdev kullanıldığında hiçbir sorun yok. Bende
de multimedia keyler çalışıyor. Ancak bu haliyle KDE'nin klavye düzeni
ayarlarını kullanamıyoruz. Eğer yanlış map edildiyse ve adam modelini
kxkb'den seçmek isterse sorun çıkıyor (ok tuşunun prnt scr gibi çalışması
gibi). evdev sürücüsünde model adı olarak evdev dışında birşey verilmemesi
gerekiyor.

Önceki maili yazarken (Hatta yukarıdaki paragrafı yazarken :) ) KDE'deki
Klavye modeli kısmında "Evdev-managed keyboard" diye bir seçenek olduğunu
bilmiyordum ve bu yüzden KDE'nin klavye düzeni aracını kullanan
kullanıcıların sorun yaşayacağını sanmıştım. Bu durumda evdev kullanmakta bir
sorun yok gibi görünüyor (Sadece eski konfigürasyonların model olarak evdev
kullanacak şekilde düzeltilmesi gerekiyor).