[Gelistirici] menüde görünmeyenler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
31 Ara 2007 Pzt 00:36:30 EET

30 Ara 2007 Paz tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 3 Oct 2007 18:42:53 +0300, "S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> :

> Emin misin? Hala kruler ortada yok da (komutla calisiyor, menude yok).
> Temiz bir kurulum da denedim.

:) değilim bir başka yama ile halen bazı uygulamarı saklıyoruz görünüyor,
fakat aynı yama menü yapısını da sağlıyor (programlar menüsü v.s),
halledeceğim bu hafta içi adam gibi söz :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/