[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
29 Ara 2007 Cmt 21:08:17 EET

On 29 Dec 2007 Sat 20:32:56 Ismail Dönmez wrote:
> Şimdi herkesten istediğim şu : 2008 için paket bazında büyük ne
> değişiklikler yapacaksınız mesela Çağlar kernel 2.6.24, pulseaudio, avahi
> gibi sistemlere geçirecek alemlere akıtacak bizi.

Benim paket bazında bir düşüncem yok, gcc4 ile patlayanların patchlerini bulup
eklemekten başka bir şey yapmayacağız gibi görünüyor contribde. Yalnız kafama
takılan nokta 2008 ve devamında contribde ne tür bir politika uygulayacağız.
Bence bu konuyu e-posta ile tartışmak yerine bir IRC toplantısı düzenleyelim
ve belirlediğimiz gündemi enine boyuna tartışalım. Ne dersiniz?