[Gelistirici] [Paketler] [review] pam-krb5

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Ara 2007 Cmt 20:04:36 EET

28 Ara 2007 Cum tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> PackageKit kodunda da GPv2 diyor benim de kafam karıştı :-/ Çağlar?

Deponun üzerinde geçtikten sonra anladım ki PackageKit içinde illaki map etmek
zorunda kalacağız bizimkiler ile onlarınkini o yüzden orayı sallamayalım.

GPLv2 ve GPLv3 için lisanların adları da öyle olduğu için daha mantıklı geldi
ve onunla değiştirdim hepsini, license dizininin altındaki isimler önemli
değil (onlar sonuçta dosya isimleri ama "APL 2.0" falan gibi lisanlar var),
şimdilik son listeyi kullansak yeter bence, liste hatırlamak için şöyle,
burda olmayan birşey gelirse karşınıza listeye sorun karar verelim :)

caglar at zangetsu devel $ find -name pspec.xml | xargs grep "<License>" |
awk -F "<License>" '{print $2}' | awk -F "</License>" '{print $1}' | sort |
uniq

4Suite
AFL 2.0
AFL 2.1