[Gelistirici] glibc regression test durumu

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
28 Ara 2007 Cum 16:25:31 EET

 Selamlar,

glibc 2.7 , gcc 4.3.0 20071227 ile geçilemeyen testler :

math/test-ildoubl

Hata payı problemi her zamanki gibi.

tst-fopenloc
tst-fopenloc2

Yeni gcc regression'ı iki test de çöküyor.

check-localplt

Önceki inlining problemi, çok önemli değil.

Uzun kafa patlatmalar sonunda gcc'nin -O3 kullanıldığında glibc'nin complex
fonksiyonlarını yanlış derlediğini buldum, şu anda glibc'yi -O2 ile
derliyoruz. En önemli problemler yeni çıkan tst-fopenloc{2} problemi. Çok
yeni bir gcc problemine benziyor, araştırıyorum.

Saygılar,
ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.