[Gelistirici] [paketler-commits] r37172 - devel/applications/shells/tcsh

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
24 Ara 2007 Pzt 15:08:43 EET

Monday 24 December 2007 14:58:21 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Mon, 24 Dec 2007 14:55:30 +0200, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> :

> Boole ileride "hata raporu yok, o zaman kullanani yoktur" diye bir
> sonuc cikacaksa, kullanicilar her kullandigi pakete onden bir hata
> raporu acsin ;)

Yok şimdi OpenSuse tcsh'a haftada bir yama yapınca, bunu takip edememek üzüyo
paketin sahibi olan beni ;-) Neyse bi cengaver aldı paketi, yorgan gitti
kavga bitti :-P

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.