[Gelistirici] [paketler-commits] r37172 - devel/applications/shells/tcsh

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
24 Ara 2007 Pzt 14:55:30 EET

Monday 24 December 2007 14:51:56 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Tabi ki var.

Hata raporu yok ilginç ;-)

>  Bu kadar kolay haşırt diye depodan paket atmasak ? Biz bir avuç
> geliştiriciden kullanan yoksa diye de "kullananı yoktur" diye
> kabullenmesek ?

Maintain edilmeyen paketler tehlikeli, develde değil contribte olması da
atılması manasına gelmiyor. İsteyen svn cp ile alabilirdi senin yaptığın
gibi.

>  Ben aldım paketi. Fizik konusunda (özellikle monte carlo sistemi vs.)
> kullananlar için lazım en azından.

OK.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.