[Gelistirici] License tagı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
24 Ara 2007 Pzt 14:38:43 EET

24 Ara 2007 Pts tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Bu tip yazım hatalarını ve karışıklığı önlemek için lisansları sabit bir
> liste haline mi getirsek? DTD, RNG ve ismail.py ile enforce ederiz. Birden
> fazla paket tarafından kullanılan yeni bir lisansın konması gerektiğinde
> gelistirici listesine yazıp ekletiriz, eğer o pakete özel başka pakette
> geçmeyen bir lisans ise, Custom gibi sabit belirlenmiş bir keyword ile
> belirtiriz. Ne diyorsunuz?

Yep, hatta bu iş bitsin bununla birlikte bir de PiSi ile gelen license diye
bir klasör ve içinde bu lisanslar olacak bir şeyler yapacağım,  yeni lisans
gelince onu oraya koyar rng'yi güncelleriz, bakıyorum da şimdi
debian/suse/redhat/gentoo hep öle yapmış hatta hepsinde licenses diye paket
var :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/