[Gelistirici] Depodaki autoconf paketleri

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
23 Ara 2007 Paz 22:36:56 EET

Selamlar,

Depomuzda autoconf2_13 ve autoconf2_59 olmak üzere iki paket var ve bunlar çok
çok eski. Şimdi ben diyorum ki depoda sadece bir autoconf paketi olsun 2.61
GIT versiyonu ve özellikle 2.1 isteyen paketleri düzeltelim ki bu paketler 3
tane,

expect
firefox
xvattr

Bu değişimi istememin sebebi autoconf'da birçok problem var ve bunların hepsi
GIT versiyonunda düzeltilmiş durumda. Depoda n tane autoconf automake olması
mantıklı değil. Bu yüzden bi autoconf konsolidasyonu yapmak istiyorum,
çıkacak hatalar ile de devel/contrib ne olursa ben şahsen ilgileneceğim.

İtirazı olan var mıdır?

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.