[Gelistirici] review olayı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
22 Ara 2007 Cmt 15:02:14 EET

On 21 Dec 2007 Fri 18:10:03 Ali Işıngör wrote:
> Oğğğğda bir wiki var uzakta... o wiki biziiiiiim wikiiiiiiğmizzdiiirr...
> Gitmesek de, bakmasaaaaak daa, oğğ wikiiii bizim wikiiiimizdir...

> http://tr.pardus-wiki.org/Pardus_Duraklar%C4%B1#Yabanc.C4.B1_dillerde_Pardu
>s_incelemeleri<http://tr.pardus-wiki.org/Pardus_Duraklar%25C4%25B1#Yabanc.C4
>.B1_dillerde_Pardus_incelemeleri>

Tamam, Uğur da söyledi ama, del.icio.us'un bir firefox eklentisi var, siteye
girdiğinde yandaki etiket düğmesine tıklayıp eklemiş oluyorsun, sonra onun
rss'inden wiki sayfasını güncelleyecek bir şey yapabiliriz mesela...

Bana gördüğüm her sayfa için gidip wiki'yi editlemek çok anlamlı gelmedi,
üstelik etiketleme desteği sayesinde 2007.1 ya da 2007 RC için yapılan
review'ları topluca görme fırsatı falan veriyor girdiğimizde...

Hani hep birlikte orayı kullanalım desem, çok tuhaf bir öneri olarak mı
değerlendirirsiniz? wiki'ye eklenenlerin hepsini ben hallederim o emekler
boşa gitmez zaten, nefis liste olmuş... (bir kısmını yaptım bile dün görünce
falan)

ne dersiniz?

--
Koray Löker