[Gelistirici] License tagı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
21 Ara 2007 Cum 19:48:11 EET

> İsimlendirme ve diğer dağıtımlar açısından bu liste daha doğru olduğu
> için bir seri sed hamlesi ile devel'de bu listeyi kullanır hale
> geçmeye, pisi'nin dtd ve rng'lerine bu listeyi eklemeye ve bunların
> dışında kalanlar ile pspec.xml'leri validate ettirmemeyi planlıyorum.
>
> İtirazı, önerisi v.s olan var mıdır?

 Bence yapalım, tutarlılık güzel olur.

 Çok fazla farklı lisans var, hatta bazı yazılımlar kendi isimleri ile
lisans tanımlıyorlar. Meraktan soruyorum, depoya farklı lisanslı bir
paket girdiğinde masrafı ne kadar olacak ? C dosyası olduğu için
atıyorum packagekit mi yamalayacağız yoksa bu iş katı olmayabilecek,
dtd / rng güncellemesi o anda acele işimiz varsa bizi kurtaracak mı ?

 Bizim depodaki durum nedir diye şununla [1] bakabilirsiniz. licenses
parametresi tüm lisansları listeliyor, parametre olarak lisans ismi de
verilebiliyor. Bizim paketlerimiz arasında da tutarlılık özellikle
büyük/küçük harf de biraz kaçmış.

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~onur/code/listRepoLicenses